KIOSK
Megkönnyíti a hivatalos ügyintézést az okos terminál
Önkiszolgáló terminál került elhelyezésre a Dobozi Polgármesteri Hivatal C épületében.
2022 végére az ország 301 kormányablakában és 6 okmányirodában, postákon és Digitális Jóléti Pontokon (DJP) válnak elérhetővé az érintőképernyős, önkiszolgáló ügyintézési oszlopok.
Az eszközzel sorban állás és ügyintézői beavatkozás nélkül számos ügytípus lesz intézhető.
A következő ügytípusok intézhetők a terminálról:
Okmányügyek: Vezetői engedély pótlása, Személyazonosító igazolvány pótlása (okmány elvesztése, lopása esetén, rendőrségi bejelentést követően),
Okmányérvényesség lekérdezése
Gépjármű ügyek: Jármű forgalomból történő kivonás és kivonás meghosszabbítása
Anyakönyvi kivonat igénylés: bejelentett élettársi kapcsolatról szóló anyakönyvi kivonat, házassági anyakönyvi kivonat, születési anyakönyvi kivonat
Erkölcsi bizonyítvány igénylés
Lakcímbejelentéshez szükséges kérelem beadása
Az ügyintézéshez elengedhetetlen a személyazonosító igazolvány.
A terminál könnyen kezelhető, de a helyszínen, DJP mentor áll a rendelkezésükre és segíti az ügymenetet.
Ügyintézés előtt bővebb tájékoztatást kérhet: +36 (66) 268-159 telefonszámon.